Tips: Våre kunnskapssider
Forfatteren av Den Store Kaninboka, Marit Emilie Buseth, som var med på å starte kanin.org og fortsatt er en viktig drivkraft bak nettstedet, mener forumet har vært viktig for å øke kaniners velferd. Hennes neste bok, Rabbit Behaviour, Husbandry & Welfare, utgis i 2013.

Du kan besøke bloggen hennes her.

Jeg mistet en tann!Hva om kanintennene da?

Siste nytt, stemningslodding og informasjon fra ledelsen til kanin.org

Jeg mistet en tann!Hva om kanintennene da?

Innlegg Ida Therese 16 Nov 2010, 19:17

WOW!
Jeg har mistet en tann den 16. november 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DD

Vi må feire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hva om kanintennene da?

Dere MÅ :applaus: trykke skrivsvar unner!
:dancing: :bumdance: :vinke:
Brukerens avatar
Ida Therese

Re: Jeg mistet en tann!Hva om kanintennene da?

Innlegg Nusseliten 16 Nov 2010, 19:18

Skjønner ikke helt hva du mener. Har du mistet en tann? Hva mener du med "hva om kanintennene da"?
Mvh Linn

Hvil i fred Nusse <3 03.05.07 - 14.10.11.
Brukerens avatar
Nusseliten
Etablert bruker

Innlegg Chixz 16 Nov 2010, 20:00

Hei Ida, gratulerer med å ha mistet tannen din :)
Selv om du er 9år hadde det vært veldig fint om du ikke skrev med så mange utropstegn altså sånne her !, når man er på forum må man prøve å oppføre seg voksent selv om man ikke er helt voksen enda. Så her er det ikke lov å skrike eller mase etter svar, men man må oppføre seg voksent og vente til noen svarer. Vi skjønner at du er stolt over å ha mistet tannen, men du har ikke lov å forlange svar likevel. Det ender bare med at folk blir sinte og irriterte og ikker svarer deg, og det er jo ikke noe koselig.

Kaniner mister ikke tennene som vi mennesker gjør, men de vokser hele livet. Det er derfor de må ha tilgang på høy hele tiden, fordi høy sliper ned tennene deres slik at de ikke blir for lange.
Sist endret av Chixz den 16 Nov 2010, 22:26, endret 1 gang
Klem fra Chixz, Aristoteles II, Frigg og Darwin
Savner deg Lurifacks'en min...
Brukerens avatar
Chixz
Etablert bruker

Innlegg Marit 16 Nov 2010, 21:24

Gratulere med å miste en tann. Jeg vil anbefale deg at du ønsker deg Den store kaninboka av Marit Emilie Buseth til jul. Der står alt du trenger å vite om kaniner, også om tennene deres.

Som sagt er det høy som sørger for at kaninenes tenner holdes i orden, så det er veldig viktig at kaninen spiser masse høy hele tiden.
Marit. Forfatter av Den store kaninboka 2010 og Rabbit Behaviour, Husbandry and Welfare 2013 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produk ... Id=5154217
Brukerens avatar
Marit
Moderator

Innlegg rabbitlover 20 Feb 2012, 20:54

Hei! rabbitlover her!!

Jeg foreslår at du ønsker deg ett katte stativ vi har det hjemme og kaninen min eeeeelsker det!!!!!! :D :lol:
rabbitlover

Gå til Nytt og nyttig

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest