Tips: Våre kunnskapssider
Forfatteren av Den Store Kaninboka, Marit Emilie Buseth, som var med på å starte kanin.org og fortsatt er en viktig drivkraft bak nettstedet, mener forumet har vært viktig for å øke kaniners velferd. Hennes neste bok, Rabbit Behaviour, Husbandry & Welfare, utgis i 2013.

Du kan besøke bloggen hennes her.

En liten oppdatering

Siste nytt, stemningslodding og informasjon fra ledelsen til kanin.org

En liten oppdatering

Innlegg Tussis bestevenn 24 Apr 2013, 21:42

Hei nye og gamle medlemmer :) Ser det har kommet mange nye i det siste, det er alltid stas!

Vi har lenge lovet å oppdatere kunnskapsartiklene på forsiden, men det har ikke skjedd så veldig på den fronten. Jeg tenkte å forklare litt om hvorfor dette ikke har blitt gjort. Som mange av dere vet skriver Marit Emilie Buseth i disse dager "Rabbit Behaviour, Husbandry & Welfare", noe som var en gledelig overraskelse. Boken tar selvsagt mye tid, og prosjektene er satt på vent. Men de er ikke glemt, og jeg håper dette blir satt i gang igjen når boken er ferdig :)

Må nevne at vi har masse små overraskelser som jeg håper vi kan få til etterhvert! Generelt håper jeg store deler av kanin.org kan pusses opp og moderniseres, og ser frem til dette. Lurer dere på noe er det bare å sende PM og spørre meg eller noen andre av moderatorene/administratorene :)
Mvh Tb og dyrene
Brukerens avatar
Tussis bestevenn

Re: En liten oppdatering

Innlegg Pippili 25 Apr 2013, 08:44

Så fint med oppdatering. :)
Håper dere snart kommer igang, for jeg gleder meg iallefall veldig til forbedret nettsted!
"De sa man ikke kunne kjøpe kjærlighet - helt til de kjøpte en kanin"
Brukerens avatar
Pippili

Innlegg HayleyogMadde 26 Jun 2013, 13:50

Gleder meg! :D
En varm hilsen fra Ingrid Elise, Volvo & Carthago.

http://therabbits.blogg.no/ - Bloggen om meg og mine kaniner :)
Brukerens avatar
HayleyogMadde

Innlegg Tussis bestevenn 27 Jun 2013, 11:30

Da var den første nye kunnskapsartikkelen postet, og nå ligger den på forsiden i en egen boks :)
Mvh Tb og dyrene
Brukerens avatar
Tussis bestevenn

Gå til Nytt og nyttig

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester