Tips: Våre kunnskapssider
Forfatteren av Den Store Kaninboka, Marit Emilie Buseth, som var med på å starte kanin.org og fortsatt er en viktig drivkraft bak nettstedet, mener forumet har vært viktig for å øke kaniners velferd. Hennes neste bok, Rabbit Behaviour, Husbandry & Welfare, utgis i 2013.

Du kan besøke bloggen hennes her.

Jakt-hunder

Spørsmål og svar om temperaturforskjeller, insekter, innhegninger, utebur etc

Jakt-hunder

Innlegg Albino 24 Des 2015, 00:03

Nå har jeg valgt å beholde kaninene og dem skal være hos venninda mi til jeg har fått fikset inn et par ting så da lurte jeg på om noen har tips til å bygge et godt nok kaninbur for også unngå at jakt-hunder skal komme seg inn. Har spurt om så mange tips, men folk velger ofte å si sett opp vegger, men blir ganske så dumt at dem skal bli så pass skjermet at dem ikke har muligheten til å få så mye lys, mange har sagt bruk plexi-glass, men dette er noe jeg ihvertfall ikke ønsker, og ikke kom på med også sette på ekstra netting, tror ikke det vil hjelpe til så mye. Kom med mest mulig forslag
Rest in Peace Niwia 20.02.15 & Eluna 27.11.15 ~

Albino, Ninja, Samurai og Mango - Kinder og Snøball & eier Naomi
Albino

Re: Jakt-hunder

Innlegg Kodagutten min 28 Des 2015, 01:58

Hvordan bor kaninene nå?
Og hvor store er hundene? (og kaninene?) (Rase?)

Er det slik at hundene bryter seg inn i buret, eller hopper de inn/åpner dør/luke?

Har en idé, men vil gjerne vite litt mer først... Kom gjerne med bilder av buret, om du får til det ;)
Hilsen Hilde, Koda og Happy
Brukerens avatar
Kodagutten min

Re: Jakt-hunder

Innlegg Albino 01 Jan 2016, 13:12

Kodagutten min skrev:Hvordan bor kaninene nå?
Og hvor store er hundene? (og kaninene?) (Rase?)

Er det slik at hundene bryter seg inn i buret, eller hopper de inn/åpner dør/luke?

Har en idé, men vil gjerne vite litt mer først... Kom gjerne med bilder av buret, om du får til det ;)

Venninda mi har hatt kaniner før, og har et gigantisk inngjert plass som de er i nå, da mitt ble ødelagt.

Er litt usikker egentlig, har vel vært i sånn ca størrelse fra pitbull - labrador altså.

Har renraset løvehode, så de er ikke så store for å si det.

Første gangen så var det eierne dems så hadde åpnet porten til kaninene, andre gangen så røsket de opp buret åpent og ødela det.
Rest in Peace Niwia 20.02.15 & Eluna 27.11.15 ~

Albino, Ninja, Samurai og Mango - Kinder og Snøball & eier Naomi
Albino

Gå til Uterelatert forum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest