Hei Carina!
Så moro & høre at d gikk bra med dine kaniner til slutt! Tror mine kaniner oppfører seg ganske likens som dine

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke greide å vente lenger.. Så nå har de møttes 2 ganger, en gang i går og i dag. Sitter faktisk & skriver dette mens de hopper rundt sammen! Jeg skal si jeg er overrasket over fremgangen, det gå som smurt! De har ikke vist noen tegn til agressiv adferd. Det eneste issuet er at Tuborg prøver å pare henne når hun vil ha kos, hun hopper frem til ham og legger ned hodet. Han tar ikke hintet, og prøver i stedet å parre seg med henne.. Feil vei hver eneste gang

Hun løper unna, og slik har de holdt på en god stund nå. Det er ikke sånn hele tiden, de tar pauser hvor de spiser, pusser seg eller bare sitter og ser på hverandre. Men ingen av dem har lagt seg ned enda for å virkelig hvile. Tror Frèyja synes det er litt skummelt når Tuborg er så brå i bevegelsene og hele tiden jokker løs på ansiktet hennes i stedet for å gi henne kos.
I går prøvde jeg banantrikset, men det funket heller dårlig. Frèyja så ikke ut etterpå, og Tuborg overså bananhaugen på hodet hennes glatt. Synes så synd på henne der hun satt og prøvde å få av seg alt klisset

Da jeg prøvde dem sammen den 28 januar, var Tuborg enda skikkelig hormonell, og alt han gjorde var å jokke løs på henne, at han greide sier jeg bare! Men nå virker det jo som om han begynner å roe seg. Håper det fortsetter slik, og at han gir seg litt med denne jokkingen da jeg tror det er der utfordringen ligger. Frèyja føler seg ikke trygg på ham enda, og det er nok mye på grunn av den "hardhendte" behandlingen hun får i stedet for kos

Har tenkt å la dem gå en stund sammen nå, da jeg har lest at dette funker bedre enn små og sporadiske stevnemøter. Håper de blir slitne snart, og legger seg ned for å hvile!
Frèyja er forresten veldig interessert i Tuborg, og om han ikke følger etter henne så lurer hun fort på hvor i all verden han ble av. Så da snur hun og hopper tilbake til ham, for så å løpe bort igjen når han nærmer seg

Har tatt litt bilder av dem, og skal legge dem ut når jeg får tid! Krysser fingrene for at det fortsetter slik
Hvor lang tid tok det før dine kaniner ble så gode venner at de kunne ligge ved siden av hverandre, og var Lea litt redd for at han skulle parre henne når han kom nærme? Stelte de hverandre med en gang, eller luktet de bare først? Hehe