Tips: Våre kunnskapssider
Forfatteren av Den Store Kaninboka, Marit Emilie Buseth, som var med på å starte kanin.org og fortsatt er en viktig drivkraft bak nettstedet, mener forumet har vært viktig for å øke kaniners velferd. Hennes neste bok, Rabbit Behaviour, Husbandry & Welfare, utgis i 2013.

Du kan besøke bloggen hennes her.

Hvor kan kaninene mine være i ferien?

Innlegg som ikke passer i de andre kategoriene

Hvor kan kaninene mine være i ferien?

Innlegg Neststen 31 Mar 2016, 12:24

Heihei! Litt usikker på hvor emnet tilhører, men jeg prøver her.

Jeg skal bort ti dager i ferien, og av de som vanligvis passer kaninene mine ved ferie, er antageligvis borte i denne perioden. Derfor lurer jeg på om noen kjenner til et smådyrpensjonat eller privatperson som driver med dyrepass? Jeg har søkt litt rundt, og snakket med flere angående dette. Det har vist seg å være vanskelig, da jeg selv ønsker at kaninene mine skal gå fritt, så mye som mulig, og lite overraskende tilbyr de fleste fri ferdsel i kun noen timer om dagen. Dette passer svært dårlig i og med at mine kaniner går fritt her hjemme.

Jeg bor i Oslo/Akershus området, men har også mulighet til å levere den Sandefjord/Tønsberg området, eller strekning innenfor 1 times kjøring fra Oslo. Dersom dere vet om en dyrevenn, rop ut!! :D

Takk på forhånd :)
Neststen

Re: Hvor kan kaninene mine være i ferien?

Innlegg Diegoxbella 31 Mar 2016, 17:24

Hei,
Du kan jo spørre dyrebeskyttelsen om de vet om noen smådyrpensjonat, eller om de eventuelt har noen fosterhjem som kan passe kanin din? Ellers kan du søke på finn, har sett flere som tilbyr passing av kaniner :) Lykke til!
Maryam, Diego & Bella
Diegoxbella

Re: Hvor kan kaninene mine være i ferien?

Innlegg Neststen 01 Apr 2016, 17:58

Takk for tips! Det skal jeg gjøre :D
Neststen

Gå til Generelt kaninforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester