Tips: Våre kunnskapssider
Forfatteren av Den Store Kaninboka, Marit Emilie Buseth, som var med på å starte kanin.org og fortsatt er en viktig drivkraft bak nettstedet, mener forumet har vært viktig for å øke kaniners velferd. Hennes neste bok, Rabbit Behaviour, Husbandry & Welfare, utgis i 2013.

Du kan besøke bloggen hennes her.

Profilbilde

Innlegg som ikke passer i de andre kategoriene

Profilbilde

Innlegg Diegoxbella 19 Des 2015, 00:34

Hei.
Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan sette inn profilbilde.
Jeg prøvde URL-en fra et bildefra instagram brukeren min, men det gikk fortsatt ikke. Jeg har prøvd alt for å få inn URL-en til bilde jeg vil ha som pb, men får det ikke til. Noen tips? :tenke:
Maryam, Diego & Bella
Diegoxbella

Re: Profilbilde

Innlegg Tussis bestevenn 20 Des 2015, 02:28

Bildene på instagram er for store. Først må bildet krypteres. Du kan f.eks bruke tinypic til dette, her er en guide: http://kanin.org/forum/viewtopic.php?f=13&t=3854
Husk å laste opp bildet som "avatar"! Deretter kan du bruke denne nye URL'en som profilbilde :) Lykke til!
Mvh Tb og dyrene
Brukerens avatar
Tussis bestevenn

Innlegg Diegoxbella 21 Des 2015, 21:42

Tussis bestevenn skrev:Bildene på instagram er for store. Først må bildet krypteres. Du kan f.eks bruke tinypic til dette, her er en guide: http://kanin.org/forum/viewtopic.php?f=13&t=3854
Husk å laste opp bildet som "avatar"! Deretter kan du bruke denne nye URL'en som profilbilde :) Lykke til!

Har gjort akkurat som instruksjonene du linket til meg, men det står at det er ugyldig? :?
Maryam, Diego & Bella
Diegoxbella

Innlegg flekk 19 Jan 2016, 18:18

Har du husket å endre til riktig størrelse? 100*75.
hilsen Flekk og hans eier Victoria
Brukerens avatar
flekk

Gå til Generelt kaninforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] og 4 gjester