Tips: Våre kunnskapssider
Forfatteren av Den Store Kaninboka, Marit Emilie Buseth, som var med på å starte kanin.org og fortsatt er en viktig drivkraft bak nettstedet, mener forumet har vært viktig for å øke kaniners velferd. Hennes neste bok, Rabbit Behaviour, Husbandry & Welfare, utgis i 2013.

Du kan besøke bloggen hennes her.

Ha med kaninene ut i dårlig vær?

Innlegg som ikke passer i de andre kategoriene

Ha med kaninene ut i dårlig vær?

Innlegg lillin 21 Okt 2015, 17:49

Hei, nå har det blitt høst, mye vind, regn og kulde, så kaninene mine har sittet i buret litt mer enn vanlig. Jeg lurer på om det gjør noe at jeg tar de med ut når det er vått gress og det blåser, bare så de får bevege seg og spist gress ?
Hilsen Laura og kaninene Musli og Lillin :)
lillin

Re: .

Innlegg Mariaogs 21 Okt 2015, 18:53

Ja d går fint, de blir jo varme når de er ute å går isteden for å sitte inne i et bur. Men du må ta de ut ofte så de får røre seg :)
Mariaogs

Innlegg lillin 28 Okt 2015, 17:30

Ok, takk for svar :) Marsvin må man jo passe på siden de kan fort bli syke og forkjølet og trodde det var det samme med kaniner.
lillin

Innlegg Kodagutten min 28 Okt 2015, 20:28

Bor kaninene dine inne eller ute?
Dersom de bor inne, bør du være forsiktig med å ha dem ute når det er kaldt, da de ikke har fått utviklet vinterpels.
Hilsen Hilde, Koda og Happy
Brukerens avatar
Kodagutten min

Re: Ha med kaninene ut i dårlig vær?

Innlegg Tussis bestevenn 30 Okt 2015, 03:57

Hei, det er veldig fint om du skriver en ordentlig overskrift slik at man kan søke opp tråden senere.

Fra regelverket vårt:
§2.1: Oppgi en beskrivende tittel på alle tråder du oppretter i forumet. Gjør du det vil du få raskere svar, bidra til et mer ryddig og oversiktlig forum og gjøre det lettere å søke. Eksempler på titler som ikke skal brukes er f.eks. "Hjelp meg?", "Hva tror dere om dette" eller "Det går ikke!!!"

Et punktum er ikke ansett som en beskrivende tittel, derfor endret jeg overskriften din. :)
Mvh Tb og dyrene
Brukerens avatar
Tussis bestevenn

Re: Ha med kaninene ut i dårlig vær?

Innlegg lillin 07 Des 2015, 22:47

Takk for at du hjalp meg :) kom ikke på noen titler akkurat da så beklager for det :flaumsn:
lillin

Gå til Generelt kaninforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester