Tips: Våre kunnskapssider

Gi oss tilbakemelding

Neste fotokonkurranse:
Tema: "Vinterliv"
Påmelding: Info kommer...
Premie: Info kommer...

Hjelp - gi bort utstyr til dyrebeskyttelsen?

Informasjon fra Dyrebeskyttelsen/dyrevernsorganisasjoner om problematikken hjemløse kaniner, kaniner ute til adopsjon og oppdateringer rundt deres arbeide.

Hjelp - gi bort utstyr til dyrebeskyttelsen?

Innlegg Aron 10 Feb 2010, 18:48

Har tenkt til på å kanskje gi bort utstyret jeg har til kanin og marsvin til dyrebeskyttelsen.MEN jeg er veldig usikker på ddoo.Hu jeg har hatt mest kontakt med kan ikke så mye om kaniner trur jeg.Jeg prøvde å sette en tidligere kanin sammen med en kanin fra ddoo men hu sa ikke noe om hvordan man skal introdusere,i tillegg hadde hu med pellets og gnagerblanding fordi kaninen ikke spiste pellets.Har litt lyst til å legge opp et forslag ang om kunnskap for dem men er redd for at de skal bli sure elr noe.
Veit heller ikke om jg skal gi tingene til ddoo eller dooa.
Hjelp?
Aron
Etablert bruker

Re: Hjelp - gi bort utstyr til dyrebeskyttelsen?

Innlegg ingrid_ 10 Feb 2010, 19:35

Hvis du føler selv at du ikke stoler på ddoo, så gi tingene til dooa :) Det sier seg selv :)

Forresten, veldig flott at du vil gi ting til dyrebeskyttelsen. ;)
Lindsey Evita ♥
"All of the animals except for man know that the principle business of life is to enjoy it." ~ Samuel Butler
Brukerens avatar
ingrid_
Etablert bruker

Innlegg Marit 10 Feb 2010, 21:05

Som jeg har sagt til deg flere ganger tidligere, så råder jeg deg til å prate med din lokale dyrebeskyttelse om det er noe du vil hjelpe til med, enten av praktisk art eller kunnskap du mener de bør få. Om de ikke viser den kunnskapen du ønsker så må du jo informere dem om dette, det sier seg selv. De som holder på i de ulike dyrebeskyttelsene kan ikke automatisk noe om disse dyrene, da det tradisjonelt kun har vært fokusert på katter.

Fortell dem om problemene vedrørende hjemløse kaniner og andre smådyr, be de engasjere seg, og tips dem om kanin.org.
Om man ikke engasjerer seg selv får man heller ikke til ønsket endring.
Marit
Brukerens avatar
Marit
Moderator

Innlegg Aron 11 Feb 2010, 12:03

For det om det bare var katter,så er det jo greit å ha kunnskap om flere dyr.
Har prata med de.Vil dooa ha utstyr til katt,kanin,marsvin og hamster?
Aron
Etablert bruker

Gå til Hjemløse kaniner og omplasseringsarbeide

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest