Tips: Våre kunnskapssider
Forfatteren av Den Store Kaninboka, Marit Emilie Buseth, som var med på å starte kanin.org og fortsatt er en viktig drivkraft bak nettstedet, mener forumet har vært viktig for å øke kaniners velferd. Hennes neste bok, Rabbit Behaviour, Husbandry & Welfare, utgis i 2013.

Du kan besøke bloggen hennes her.

Underlag?

Kaninsikre bolig og ellers diverse smarte løsninger og nyttig kaninutstyr

Underlag?

Innlegg Trampelange 12 Jul 2012, 20:42

Hei :mrgreen:

Jeg og pappa flytter forhåpentligvis snart, og da har han sagt at vi kan vurdere at kaninene kanskje kan få et eget rom hvor de kan leve frittgående! :applaus: Yey! Men jeg lurte, Trampe sine dovaner er jo... interessante! I buret er han dotrent og hendvender seg alltid til kassen, men ute markerer han og lorter overalt! Til han er kjent med stedet og jeg kan evt. jobbe med dovanene hans, hva kan jeg brruke som underlag over teppe, så det ikke skal stinke urin? Kan jeg legge en stor bunke aviser over teppet? :shock:
Svar tas i mot med stor takknemlighet! :tilbe:
Hilsen Sidneyog den lille hermelinen Melis!
Brukerens avatar
Trampelange

Re: Underlag?

Innlegg Tussis bestevenn 12 Jul 2012, 20:45

Haha, Trampes dovaner, ja :p
Har du lest her? http://www.binkybunny.com/BUNNYINFO/tabid/53/CategoryID/5/PID/940/Default.aspx
Og her? http://kanin.org/smarteddik

Husk at kaniner markerer nye steder, men det pleier å gi seg etter en stund.
Mvh Tb og dyrene
Brukerens avatar
Tussis bestevenn

Re: Underlag?

Innlegg Lena 12 Jul 2012, 22:49

Det går an å legge en presenning under teppet, om du er redd for at gulvet skal bli ødelagt. Det gjorde jeg tidligere, da kaninene bodde på et ubehandlet tregulv = blir ødelagt om de urinerer på det ;)
Lena & Sírius

Hvil i fred, Tornerose & Espiranza
Brukerens avatar
Lena
Moderator

Gå til Burløsninger, sikring av bolig og andre smarte tips

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest