Tips: Våre kunnskapssider
Forfatteren av Den Store Kaninboka, Marit Emilie Buseth, som var med på å starte kanin.org og fortsatt er en viktig drivkraft bak nettstedet, mener forumet har vært viktig for å øke kaniners velferd. Hennes neste bok, Rabbit Behaviour, Husbandry & Welfare, utgis i 2013.

Du kan besøke bloggen hennes her.

Bruker bildet

Forumreglene og retningslinjene skal leses av alle! Her får du også hjelp til tekniske forumting eller kan stille spørsmål om forumet.

Bruker bildet

Innlegg Synne_ 10 Jan 2010, 14:47

Jeg klarer ikke få sånn bildet av kaninen min der hvor navnet og sånt er. Og det står ikke så veldig klar beskrivelse på hjelp heller, så noen som vet??
Synne_

Re: Bruker bildet

Innlegg Lena 10 Jan 2010, 15:39

1. Trykk på "Brukerkontrollpanel" som er høyt oppe, til venstre på siden. Det er nesten rett under kaninen.
2. Trykk på "Profil" - det er et av valgene du kan trykke på. Det er flere forskjellige sider, som står siden av hverandre bortover der.
3. Trykk på "Din avatar", og last opp. Bildet må være maks 120x120 px.

Om du ikke skjønte dette, kan jeg lage en "oppskrift" med bilder.
Lena & Sírius

Hvil i fred, Tornerose & Espiranza
Brukerens avatar
Lena
Moderator

Innlegg Karoline 12 Des 2012, 15:32

Jeg lurer på det samme.. Får ikke til å få avatar bildet. Har lastet opp bilde på tinypic, som avatar. Da jeg kopierer URL, og legger den inn på avatar her, så kommer det opp at adressen er ugyldig. Hva skal jeg gjöre?
Er så kjedelig uten bilde
Mie, Simba og Aron <3 Hvil i fred, mammas lille fine Sophie <3
Karoline

Innlegg Tussis bestevenn 20 Jan 2013, 23:04

Lagre det og last det opp manuelt :) Altså - last opp på Tinypic i avatarstørrelse, gå inn på rett URL, lagre bildet på din data, og last det deretter opp :)
Mvh Tb og dyrene
Brukerens avatar
Tussis bestevenn

Gå til Forumregler og hjelp

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester