Tips: Våre kunnskapssider
Forfatteren av Den Store Kaninboka, Marit Emilie Buseth, som var med på å starte kanin.org og fortsatt er en viktig drivkraft bak nettstedet, mener forumet har vært viktig for å øke kaniners velferd. Hennes neste bok, Rabbit Behaviour, Husbandry & Welfare, utgis i 2013.

Du kan besøke bloggen hennes her.

Hvordan bli etablert bruker?

Forumreglene og retningslinjene skal leses av alle! Her får du også hjelp til tekniske forumting eller kan stille spørsmål om forumet.

Hvordan bli etablert bruker?

Innlegg flekk 21 Jun 2014, 16:24

Jeg har lyst til å bli etablert bruker, men vet ikke hvordan. Hørt noe om at man må ha et viss antall poster eller hvert på forum en stund. Jeg har iallefall prøvd å sende en melding til adminstratoren, men jeg fikk ikke svar.
Noen som kan hjelpe meg? :)
hilsen Flekk og hans eier Victoria
Brukerens avatar
flekk

Re: Hvordan bli etablert bruker?

Innlegg Tussis bestevenn 21 Jun 2014, 16:58

Hei :)

Etablert bruker var en ordning vi brukte før for å holde oversikt over hvilke brukere som var ekte, dvs for å unngå spamprofiler. Jeg antar administratorene fant ut at det var mye jobb, så forumet ble heller flyttet til nye servere, slik at særs få spamprofiler kommer seg inn på forumet. Det nyeste serverbyttet skjedde for omtrent en måned eller to siden, og etter det har jeg ikke sett noe spam!

Så vil jeg også si at ingen av våre tre admins bruker forumet per i dag, grunnet bokprosjekt, studier osv. De logger bare på om noen av moderatorene ber dem om det. Om det er veldig viktig for deg kan jeg såklart høre med dem.
Mvh Tb og dyrene
Brukerens avatar
Tussis bestevenn

Innlegg flekk 21 Jun 2014, 18:00

Nei, det er ikke så viktig :) Trodde man måtte være etablert bruker for å være med i avstemninger og sånt. Men takk for svar :)
Brukerens avatar
flekk

Innlegg Tussis bestevenn 21 Jun 2014, 23:01

Det stemmer, for å stemme eller i det hele tatt delta i bildekonkurransene må man være etablert bruker. Men det er flere år siden sist det ble avholdt en konkurranse. Jeg tviler på det blir noen ny med det første.
Mvh Tb og dyrene
Brukerens avatar
Tussis bestevenn

Innlegg flekk 22 Jun 2014, 08:07

ok. Godt å få avklart det :)
Brukerens avatar
flekk

Innlegg flekk 02 Aug 2014, 18:35

Tussis bestevenn skrev:Jeg tviler på det blir noen ny med det første.

Men hadde det ikke vært gøy med en konkurranse, da. Kanskje ikke med premier og sånn, men en slags avstemning eller bildekonkurranse, bare for å holde litt liv i forumet(og fordi det er gøy)
Det er bare et ønske fra meg, altså :)
Brukerens avatar
flekk

Innlegg audhildw 02 Aug 2014, 18:41

flekk skrev:
Tussis bestevenn skrev:Jeg tviler på det blir noen ny med det første.

Men hadde det ikke vært gøy med en konkurranse, da. Kanskje ikke med premier og sånn, men en slags avstemning eller bildekonkurranse, bare for å holde litt liv i forumet(og fordi det er gøy)
Det er bare et ønske fra meg, altså :)

Enig der! Alltid gøy med en bildekonkurranse. Premiene trenger jo ikke å være noe annet en heder og ære :)
Hilsen Audhild, Bella & Sofie
Brukerens avatar
audhildw

Innlegg Tussis bestevenn 03 Aug 2014, 16:41

Administratorene har sagt at de ikke ønsker slike konkurranser da de som taper kan bli ganske lei seg. Det er leit når ingen stemmer på et bilde man selv er veldig glad i. Det var noen problemer rundt dette, og også juks i konkurransene for noen år tilbake, og etter dette gadd ikke adminene mer. Men jeg skal ta opp ønsket deres :)
Mvh Tb og dyrene
Brukerens avatar
Tussis bestevenn

Innlegg flekk 03 Aug 2014, 16:43

ok. den er grei ;) Jeg skjønner at det kan bli mye tull av slikt, men det hadde jo også vært gøy å starte opp noe slikt.
Brukerens avatar
flekk

Gå til Forumregler og hjelp

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest